Days of Future Past
Dengan masa yang semakin suntuk dan Rayna (LESLIE-ANNE HUFF) mendekati Stefan, Valerie (ELIZABETH BLACKMORE) cuba berbincang dengan Damon. Enzo cuba membersihkan namanya.