Things We Lost in the Fire
Tyler (MICHAEL TREVINO) kembali ke Mystic Falls untuk rai bayi Alaric dan Caroline menemukan sesuatu yang mengecewakan. Bintang siri Paul Wesley mengarahkan episod berikut.