Blood Brothers
Elena mengetahui apa yang berlaku apabila Damon dan Stefan berubah. Pearl (KELLY HU) menghadapi pertemuan teruk dengan John Gilbert (David Anders). Jeremy dan Anna (MALESE JOW) semakin rapat.