Miss Mystic Falls
Elena dan Caroline bersaing dalam pertandingan ratu cantik. Spencer Locke (Resident Evil: Extinction) muncul sebagai salah seorang peserta. John Gilbert (DAVID ANDERS) cuba menakutkan Damon.