Wine Country Weekend
Serlahkan selera dengan hujung minggu gastronomi di California Wine Country. Manjakan diri dengan ayam goreng, hidangan pasta unik, juadah Mexico menakjubkan dan ketahui cara "Truckstop Deluxe" sesuai dengannya, walaupun di Lembah Napa.