Mexican
Kami menemui makanan Mexico yang menakjubkan, dengan kelainan. Selami sarapan tengah hari Mexico di Boulder, CO, ketahui cara seorang cef di New York mengubah aliran dan pergi ke Cleveland untuk kedai runcit yang bertukar menjadi wadah juadah Mexico.