We Gonna Party Like It's Your Birthday
Aaliyah mengganggu perancangan perkahwinan Lilly apabila dia diserang selesema. Ketegangan JJ dan Dalanie meningkat. Emalee takut menjalani pembedahan Caesarean, tapi melahirkan bayi yang sihat. Kayleigh menjadualkan induksi, tapi Graham pula hilang.