And the Old Folks Wished Them Well
Lilly meminta Kim hantar anak ke sekolah kerana Lawrence bekerja. Aniyah dan Dakwon bawa keluarga mereka ke sesi imbasan ultrabunyi. Keadaan berubah apabila Aniyah masuk ke ICU. Emalee memberitahu ayahnya tentang rancangannya untuk tinggal bersama.