The Kids Are Alright
Kayleigh, rakan-rakannya dan Mandy meragui sama ada Graham akan benar-benar memikul tanggungjawabnya kelak. Lilly dan Lawrence akhirnya berkahwin. Tertekan tentang isu hak penjagaan dan berjauhan daripada Dalanie, Jenna dapat tahu dia hamil.