Dengan hampir tibanya serangan yang akan berlaku, Janina mendapati dirinya bertentangan dengan operatif kerajaan yang tidak jujur. Flea merayu Lemmer untuk pertolongan sementara Milla mendapatkan perlindungan daripada Lucas.