Parma
Dalam episod penentuan, para cef mesti menggunakan keju Parmigiano-Reggiano dan ham Prosciutto dalam dua hidangan mereka. Seorang cef akan disingkirkan dan hanya tiga teratas akan melangkah ke pusingan terakhir.