Strokes Of Genius
Bintang komedi Ali Wong dan Randall Park melawat dapur Top Chef untuk cabaran Quickfire yang menugaskan para cef untuk memasak nasi goreng yang paling lucu. Kemudian, para cef ke Muzium Getty untuk mencari inspirasi bagi mencipta satu hidangan.