Twin-Con
Babs dan Buster menghadiri konvensi kembar tetapi dipinggirkan kerana tidak serupa sepenuhnya. Hamton menjadi terkenal secara tidak sengaja, Plucky menjadi pengurusnya, dan Sweetie enggan berhenti sebelum menyelesaikan permainan papan.