Slay Cheese
Di Acme Loo, hari gambar penuh kekacauan: Babs mengecilkan dirinya secara tidak sengaja, Buster gagal mendapatkan potongan rambut sempurna, Plucky mengajar cara berkomunikasi secara langsung, dan Hamton cuba mencari persona fotonya.