Tooned In Space
Toons mengikuti kelas Marvin the Martian dan menjelajah angkasa. Buster cuba menghiburkan Babs yang rindu rumah, Plucky mencari pakaian angkasa, dan Sweetie terlalu asyik dengan permainan video sehingga tidak menyedari serangan alien!