Akhirnya, Lee Yeon pasti Ji-ah ialah jelmaan semula A-eum. Tapi dia rahsiakan daripada Ji-ah sebab dia nak Ji-ah hidup normal. Dia cari ibu bapa Ji-ah dan jumpa 'Satto' untuk dapatkan maklumat.