Ji-ah jumpa makhluk misteri yang dicarinya dan Lee Yeong mungkin harapan terakhir untuk cari ibu bapanya. Tapi, Lee Yeon tak nak rapat dengan Ji-ah. Kemudian, mereka terlibat dalam insiden mengejutkan.