Satu lagi Imoogi keluar daripada badan Ji-ah. Ji-ah dan Yeon luangkan malam yang pilu bersama sebelum menghadapi nasib malang mereka. Pandemik yang berlaku sebab Imoogi buat dunia manusia huru-hara. Yeon dan Rang cuba hentikan pertarungan panjang itu.