Linner, Linner, No Chicken Dinner
Apabila empat cef memulakan hidangan pagi mereka, mereka tidak tahu apa yang Alex Guarnaschelli sediakan untuk mereka. Para pesaing melangkau sarapan tengah hari dengan "linner" dalam menu, dan dua cef malam melakukan serbuan peti sejuk lewat malam.