Fast Food Frenzy
Alex Guarnaschelli membawa pandu lalu ke tempat letak kereta ketika empat cef memanggang beberapa burger hebat. Kemudian, tidak ada masa untuk taco apabila trak ais krim datang, dan satu pesaing bertekad untuk menyingkirkan pemenang.