Ikuti Dan meneroka kehidupan malam yang meriah di Temple Street, Kowloon. Sambil beratur untuk hidangan klasik Kantonis seperti nasi belanga, dia kemudiannya mempersembahkan versi mudah masak sendiri di rumah.