Dan kembali ke Pulau Hong Kong untuk merasai makanan jalanan klasik, iaitu Mi Daging Dada Lembu. Dia pergi ke restoran Celebrity Demon bertaraf Michelin dan mempelajari rahsia kemanisan dan rasa masam khinzir daripada cef terkenal, Alvin Leung.