Cef Adam Swanson meneroka masakan di Itali dan Thailand dengan ramuan biasa: tomato. Di Itali, dia pergi ke Napoli dan tanah subur di dataran gunung berapi berhampiran Gunung Vesuvius ke San Marzano, penanam tomato terkenal di dunia.