Bangkok terkenal dengan pelbagai pilihan tempat makan, dari gerai makanan jalanan ke restoran mewah, yang menawarkan masakan dari seluruh dunia seperti hidangan Thai yang asli. Dalam episod Spaghetti Conquest ini, Adam berminat untuk meneroka tauhu.