Wild Dingo Territory
Pelanggan pertama penangkap ular Julia menemui ular tedung coklat ketika berkebun. Kemudian, tangan Julia digigit ular pokok hijau di bawah peti sejuk. Serta, Julia dan suaminya, John berkejar untuk menyingkirkan ular sawa dari rumah warga tua.