The Trainee
Julia membantu pasangan yang ketakutan menangkap ular tedung coklat di dalam garaj mereka. Serta, Julia dan pelatihnya, Conway, perlu menyingkirkan ular sawa dari timbunan kayu reput berdekatan pusat belia.