The Tasty Transport
Alan ada banyak penghantaran makanan yang perlu dibuat di Hooper’s dan memerlukan kenderaan. Elmo, Charlie, dan Rosita membantu Alan dengan membawa skuter dan basikal mereka untuk menghantar makanan kepada pelanggan.