The Flamingo Scoop
Fred Sang Flamingo melawat Sesame Street untuk perjumpaan keluarga. Elmo, Rudy, dan Nina mempelajari tentang flamingo daripada kenapa senyumannya terbalik kepada cara warna pelepahnya berubah warna.