Tamir's Water Works
Tamir pergi ke kem robotik dan perlu mencari jalan untuk menyiram kebun ketika ketiadaannya. Dengan bantuan kawan-kawannya, Tamir mencipta sistem pengairan titis supaya kebun komuniti sentiasa disiram.