The Kitchens
Persaingan berterusan apabila Alison, Jasmine, Leanne dan Mina menambah gaya tandatangan mereka kepada "pembuat wang" rumah: dapur. Drew menghantar tetamu istimewa dengan hantaran mengejut yang melemparkan sepana dalam rancangan mereka.