Master Suite Masters
Drew Scott memulakan pertandingan dengan memberikan suite induk kepada Leanne Ford, Jasmine Roth, Mina Starsiak Hawk dan Alison Victoria. Ada yang menyimpan pelan lantai dan lekapan untuk mengurus kos manakala yang lain menjadi mewah.