Chinese Cuisines: Sichuan and Dim Sum
Jet Tila membawa kita melawat China apabila dia menyajikan dua hidangan popular dari dua wilayah yang berbeza. Dia menyediakan Ladu Dim Sum Sew Mai dalam pengukus untuk pengalaman gaya restoran dan menyajikan Mi Dan Dan Sichuan yang dipenuhi rasa umami.