Japanese Favorites
Jet Tila menyajikan rasa Jepun dengan Sukiyaki enak dengan daging wagyu, mi shirataki dan pelbagai sayur-sayuran. Kemudian, dia menyediakan Oyako Donburi, hidangan nasi dalam mangkuk yang menggabungkan kombu, sake dan mirin untuk rasa umami yang hebat.