Wind Energy
Aralvaimozhi, sebuah pekan di Tamil Nadu, India, berkembang maju kerana ladang angin menyediakan pekerjaan. Namun apabila harga tanah terus meningkat, sesetengah penduduk menyesal telah menjual tanah mereka dahulu.