Along Came Poly
Percubaan Alysia untuk berhubung semula dengan bapanya yang tidak merestuinya membuatkan yang lain yang menyuarakan kebimbangan tentang tingkah laku bapanya yang lalu. Sean melampaui batas dengan Alysia dengan mendedahkan mengenai hubungannya dengan Taya.