Who's Your Daddy?
Semasa di Portland untuk hari jadi Taya, mereka berpesta dalam tab mandi panas. Taya mengaku dia berminat menjalin hubungan dengan wanita lain, dan Sean dan Tyler bersemuka tentang identiti bapa anak mereka.