In Quad We Trust
Dua pasangan poliamori sedang mentakrifkan semula erti keluarga apabila membesarkan empat anak mereka di bawah satu bumbung. Dengan bayi bakal lahir dan bapa yang bertelagah tentang keibubapaan, mereka berusaha untuk bersependapat.