A Murder She Wrote
Seorang ibu Iowa dipuji sebagai wira apabila dia menembak penceroboh di rumahnya. Namun, semakin lama siasatan, penyiasat menyedari ada lebih daripada itu. Detektif berdepan dengan pemanipulasi utama yang ingin membalas dendam walau apa jua terjadi.