Home Sweet Hell
Rompakan kedai senjata yang mencurigakan di Maryland menimbulkan minat ATF, mencetuskan penyiasatan terhadap keganasan, pembakaran sengaja dan pembunuhan. Apabila detektif menumpukan suspek, mereka bersemuka dengan pembunuh yang tidak disangka-sangka.