The Devil's Ranch
Apabila seorang pelajar kolej hilang pada cuti musim bunga, pihak berkuasa mencarinya. Apabila seorang lelaki menjalankan pusat pemeriksaan dadah, penyiasatan berubah mendalami dunia penyeludupan dadah, ilmu ghaib dan korban manusia.