Duck It!
Eddie Jackson menjadi hos pertempuran antara jurubank pelaburan Jonny Fine dan cef selebriti Tiffani Faison. Jonny cuba mengolah hidangan yang dia masak sejak kecil untuk melihat jika ia akan cukup baik untuk menjatuhkan Tiffani.