Bring Home the Bacon
Jose terkejut apabila Eddie Jackson mendedahkan uji bakat pentingnya sebenarnya satu pertandingan! Dalam pertempuran dengan cef selebriti Kelsey Barnard Clark, Jose mesti mendapat satu undi daripada panel hakim untuk menyingkirkan Kelsey.