Gettin' Crabby
Tukang masak di rumah dan ketua pancaragam sekolah menengah Jonathan terkejut apabila Eddie Jackson mendedahkan bahawa dia akan bersaing dengan cef terkenal dunia Alex Guarnaschelli. Jonathan mesti mencipta simfoni rasa jika dia mahu mengalahkan Alex.