Indonesia
Kepulauan Indonesia ialah salah satu tempat paling pelbagai di bumi. Dengan garis pantai merentasi 17,000 pulau, perairan hangat memberi karang ruang untuk berkembang dan menjadi habitat pelbagai spesies.