Los Angeles: Tamales and Donuts
The Try Guys kembali ke Los Angeles, di mana juri jemputan Kalen Allen mengkritik dua cabaran memasak LA. Mereka akan membongkar rahsia tamale di Casa Vega sebelum masuk ke dalam penggoreng untuk mendapatkan menu di Sidecar Doughnuts.