Nashville: Dosas and Wedding Cakes
The Try Guys mendapat rasa Nashville, Tennessee, ketika hakim undangan Kalen Allen menilai. Mereka mengolah semula dosa di Chaatable dan berusaha sebaik mungkin untuk tidak merosakkan lapisan semasa membuat kek perkahwinan di Triple Crown Bakery.