Fight or Flight
Lihat haiwan berhijrah Afrika, Amerika Utara dan Oceania yang ikonik, semasa ia bergerak jauh dan berdepan cabaran melampau untuk hidup. Daripada karnivor seperti buaya dan singa, kepada jutaan sardin yang berada di laut yang penuh dengan pemangsa.