Mighty and the Meek
Dalam pertempuran untuk makan atau dimakan, yang perkasa tidak sentiasa menang ke atas yang lemah. Daripada ikan paus kelasa dan orca, kepada lebah madu yang berkumpul menyerang tebuan, temui taktik yang digunakan oleh pemangsa dan mangsa.