BFF Bonanza
Ditinggalkan dengan warisan, seorang wanita dan suaminya sedia mencari rumah dekat rakan dan keluarga di Richmond, Texas. Dia bawa kawan baik selama 50 tahun ketika David cari rumah yang cukup besar untuk semua cucu mereka bermain dan tinggal.