Melbourne Beach Hub-Life
Hidup kebanyakan masa di jalan raya dalam RV, pasangan ini gunakan warisan untuk cari tempat berhampiran pantai di Melbourne, Florida. Mereka mencari hab tempat mereka boleh berehat dan simpan alatan mereka, dan kini David sedang memburu tempat sempurna!